Ensam är stark?

Då gastarna hellre ville fira helg med att dricka sprit och jaga puma så drog jag ut på ett pass själv. Visade sig snart att det kanske var fel dag att vara själv i båten då gäddorna var lika hungriga på wobblers som Peter är törstig på "Il nostro" och Anders på folköl. Hade några kortare döperioder men annars högg det i ett. Det var också kul att det nya bete som jag hade med ut för att testa var det som gav både de flesta och de största fiskarna. Nu blev det ju som vanligt inga som var stora på riktigt men ett bra gäng med 5plussare iaf. Hur många fisk det blev totalt vet jag inte men det var många och hade vart ännu fler om man haft gast då det är lite upplagt för att det ska trasslas och tappas när de kommer i stim och man bara har två armar och en hjärna :P Efter 5-6 timmar så åkte jag hemmåt med mjölksyra i armarna och öronvärk p.g.a. allt rullskrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0